Wymiany Zwroty

Wymiany:


Jeśli okaże się, że dobraliśmy nieodpowiedni rozmiar, można towar wymienić (o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model.

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Aby wymienić towar należy odesłać go na adres:
FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
ul. Piękna 3
08-450 ŁASKARZEW
wraz z dołączonym w przesyłce wypełnionym formularzem wymiany:

FORMULARZ WYMIANY TOWARU     (dokument PDF)   |   (dokument JPG)

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- swój login ze sklepu lub numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.
Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł, koszt ten należy uregulować na konto firmowe:
ING Bank Śląski: 06 1050 1520 1000 0090 6482 6192
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex.

Uwaga! Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie.
Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.

Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Aby uzyskać informacje na temat wymiany prosimy o kontakt z Działem
Wymian/Zwrotów/Reklamacji pod nr tel.  +48723249101.

 

Adres do wysyłki (Reklamacje Zwroty Wymiany):

FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
ul. PIĘKNA 3
08-450 ŁASKARZEW

 

Odstąpienie od Umowy sprzedaży / Zwrot towaru

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU     (dokument PDF)     (dokument JPG)

Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Wyślij nam pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Wraz z oświadczeniem możesz od razu przesłać zakupiony produkt (możesz go także zwrócić osobno). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

Adres do wysyłki:

FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
ul. PIĘKNA 3
08-450 ŁASKARZEW

 

WZORY DRUKÓW JAKIE NALEŻY WYPELNIĆ I ODESŁAC Z TOWAREM:

* ZWROT TOWARU   (dokument PDF) (dokument JPG)

* REKLAMACJA TOWARU  (dokument PDF)  (dokument JPG)

FORMULARZ WYMIANY TOWARU     (dokument PDF)     (dokument JPG)

 Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: 

- numer zamówienia 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
- nr konta i dane do przelewu klienta 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl