Informacje

Czas realizacji zamówienia

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 5 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Dostępność produktów

Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej (na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy).

Koszt dostawy

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu'.

 

Cennik transportu:


 

Rodzaj przesyłki

Czas dostawy

Koszt przesyłki

Inpost

InPost Paczkomaty 24/7

następny dzień roboczy

10,99 zł

Kurier InPost

1-2 dni roboczych

11,99 zł

Pocztex KURIER 48

D+1 dni roboczych

10,40 zł

Pocztex PUNKT i AUTOMAT

D+1 dni roboczych

9,20 zł

GLS

Przesyłka kurierska GLS
POLSKA (Przedpłata)

1-2 dni roboczych

12,99 zł

 

UWAGA: Koszt wysyłki zagranicznej dla odbiorców hurtowych jest ustalany indywidualnie w zależności od zamówienia i kraju docelowego


Adres strony internetowej pod którym można śledzić lokalizację przesyłki: 

GLS

https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Inpost

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

 
Pocztex 48
https://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek

 



Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Jeśli po otworzeniu pudełka stwierdzą Państwo brak jakiegokolwiek elementu lub uszkodzenie prosimy o odesłanie produktu w raz z opisem w celu dokonania jego wymiany. Wymiana nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas reklamacji. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego.

Postępowanie w razie reklamacji lub zwrotu

Jeżeli odsyłacie Państwo towar w ramach reklamacji lub zwrotu prosimy postępować w następujący sposób
1.Powiadomić firmę, że odsyłacie towar w ramach reklamacji lub zwrotu
2.Sporządzić notatkę według wzoru poniżej i dołączyć do odsyłanego towaru
3.Odesłać towar
FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
UL. PIĘKNA 3
08-450 ŁASKARZEW 



WZORY DRUKÓW JAKIE NALEŻY WYPELNIĆ I ODESŁAC Z TOWAREM

* W RAZIE ZWROTU TOWARU

* W RAZIE REKLAMACJI TOWARU

 

Numery kont bankowych: 

ING Bank Śląski

06 1050 1520 1000 0090 6482 6192

mBank

03 1140 2004 0000 3402 5928 5284

 

Dla wpłacających z zagranicy odpowiednio:


ING Bank Śląski
Numer rachunku IBAN : PL 06 1050 1520 1000 0090 6482 6192
Numer BIC ( SWIFT): INGBPLPW

mBank
Numer rachunku IBAN : PL 03 1140 2004 0000 3402 5928 5284
Numer BIC ( SWIFT): BREXPLPWMBK

 

Potrzebujesz pomocy? 

Wybierz dogodną dla Ciebie metodę kontaktu.

Skorzystaj z: formularza kontaktowego
Wyślij email:       fashionavenue@fashionavenue.pl
Zadzwoń: +48723249101
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl