
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę uzyskać rachunek na zakupiony towar?
Czy mogę uzyskać rachunek na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy na życzenie klienta fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.
Gdzie jest zamówiona paczka?
Adres strony internetowej pod którym można śledzić lokalizację przesyłki: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..
Jak zapłacić za zakupiony towar
Gdzie jest zamówiona paczka?
Adres strony internetowej pod którym można śledzić lokalizację przesyłki: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..
Jak zapłacić za zakupiony towar
Poniżej znajdują się dane potrzebne do dokonania przelewu.
FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
uL. Limbowa 2, Bugaj
62-007 Biskupice Wlkp.
FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
uL. Limbowa 2, Bugaj
62-007 Biskupice Wlkp.
Numery kont bankowych:
![]() |
06 1050 1520 1000 0090 6482 6192 |
![]() |
03 1140 2004 0000 3402 5928 5284 |
Dla wpłacających z zagranicy odpowiednio:
ING Bank Śląski
Numer rachunku IBAN : PL 06 1050 1520 1000 0090 6482 6192
Numer BIC ( SWIFT): INGBPLPW
mBank
Numer rachunku IBAN : PL 03 1140 2004 0000 3402 5928 5284
Numer BIC ( SWIFT): BREXPLPWMBK
Jak prawidłowo dobrać rozmiar kurtki korzystając z tabeli wymiarów:


Potrzebujesz pomocy?
Wybierz dogodną dla Ciebie metodę kontaktu.
Skorzystaj z: | formularza kontaktowego |
Wyślij email: | fashionavenue@fashionavenue.pl |
Zadzwoń: | +48723249101 |
GaduGadu: 12867812
Skype: fashionavenue.pl